.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قرارگاه بیداری اسلامی اعلام موجودیت کرد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان کشورمان از روز چهارشنبه 31 فروردین ماه به مدت سه روز در سواحل بندر بوشهر تحصن می کنند و از مسئولان کشورمان در خصوص کمک به مردم بحرین و اعزام به این کشور مطالبه خواهند کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، نشست خبری اعلام موجودیت قرارگاه بیداری اسلامی عصر امروز سه شنبه با حضور محمد مهدی میرزایی پور دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی و علی جهانشاهی دبیر قرارگاه بیداری اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست میرزایی پور با اشاره به زمینه های فکری تشکیل قرارگاه بیداری اسلامی گفت: پس از اتفاقات منطقه شاهد بودیم که بسیاری از کشورهای خاورمیانه به اهداف اولیه خود که بارها از حاکمان خود مطالبه کرده بودند رسیدند و مردم انقلابی ایران نیز متوجه شدند که حرفهای آنان در خارج از کشور شنونده بسیاری دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بعد از 32 سال ایستادگی و استقامت هم اکنون به الگویی برای جهانیان تبدیل شده و لازم است این گفتمان در سطح جهانی به کشورهای بیشتری معرفی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط دانشجویان کشورمان در ابتدای تحولات منطقه فعالیت های پراکنده ای را شروع کردند اما شاهد بودیم این فعالیت ها ثمربخش نبود و به نتیجه خاصی نرسید و لذا سازمان بسیج دانشجویی تصمیم گرفت قرارگاهی برای هماهنگی فعالیت هایی مرتبط با جهان اسلام تشکیل دهد.

دبیر شورای تبیین بسیج دانشجویی با اشاره به اهداف تشکیل این قرارگاه افزود: هدف اول مردم کشورمان دغدغه سازی و روشنگری به مردم منطقه و دیگر مناطق دنیا است و همچنین در مراحل بعدی پیگیری تحریم کالاهای صهیونیستی از دیگر برنامه های در پیش روی این قرارگاه است.

وی همچنین با اشاره به برنامه های عملیاتی این قرارگاه اضافه کرد: بر همین اساس دانشجویان کشورمان از روز چهارشنبه 31 فروردین ماه به مدت سه روز در سواحل بندر بوشهر به تحصن خواهند پرداخت و از مسئولان کشورمان در خصوص کمک به مردم بحرین و اعزام به این کشور مطالبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین در تحصن دانشجویان بوشهری دانشجویانی از استانهای فارس، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، خوزستان حضور دارند.

در ادامه این نشست علی جهانشاهی دبیر قرارگاه بیداری اسلامی با اشاره به تشکیل این قرارگاه افزود: پشتیبانی و هدایت فعالیت های دانشجویان کشورمان در داخل کشور و فعالان مرتبط با جهان اسلام از اهداف تشکیل این قرارگاه است.

وی ادامه داد: بسترسازی برای هم افزایی در حوزه جهان اسلام ، پشتیبانی از فعالیت های دانشجویان و طلاب، حمایت از ایده های جدید و معرفی ایده و محصولات مرتبط با بیداری اسلامی از دیگر برنامه های قرارگاه بیداری اسلامی است.

جهانشاهی گفت: در هسته مرکزی این قرارگاه 14 گروه کاری تشکیل شده است که تحریم کالاهای صهیونیستی، تشکیل گروه حقوق بین الملل ، تشکیل گروه ارتباطات خارجی و شبکه سازی با هدف ارسال محصولات مفید و تولید برنامه های مشترک، گروه تهیه محتوا و عملیات در شبکه مجازی از دیگر اهداف قرارگاه بیداری اسلامی است.

دبیر قرارگاه بیداری اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تولید برنامه های چند رسانه ای و محصولات فرهنگی ، رساندن کمک به مناطق نیازمند و ارتباط با دانشگاههای مختلف از دیگر برنامه های این قرارگاه است که امید داریم به آن دست پیدا کنیم./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.